در اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در استان تهران؛
دانشجویان علوم پزشکی و توانبخشی استان تهران، مهارت ارائه تحقیقات به زبان ساده (ترجمان دانش) را فرا می گیرند
سرپرست اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران در حاشیه این کنگره، از کسب مهارت talk school توسط دانشجویان شرکت کننده در این کنگره خبر داد و گفت: بخشی از جلسات بعد از ظهر این کنگره، به آموزش این مهارت به دانشجویان شرکت کننده، برای بیان مطالب علمی و تحقیقاتی به زبان ساده برای محققان و عموم مردم، اختصاص دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
نماینده مجلس: هر کشور که توسعه یافته تر است، سهم بیشتری از درآمد خود را به تحقیقات اختصاص می دهد
دکتر محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه) در اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10) گفت: تحقیقات رابطه مستقیم با توسعه هر کشور دارد و هر کشور که توسعه یافته تر است، سهم بیشتری از درآمد خود را به تحقیقات اختصاص می دهد.
سرپرست کمیته کشوری تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
باید بحث « کارآفرینی و نوآوری » را در سرفصل های آموزشی دانشجویان در نظر بگیریم
دکتر نیما رضایی سرپرست کمیته کشوری تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز (چهارشنبه) در اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10) گفت: باید بحث « کارآفرینی و نوآوری » را در سرفصل های آموزشی دانشجویان در نظر بگیریم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10)، آغاز به کار کرد
اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10)، از امروز چهارشنبه (20 اردیبهشت ماه جاری) به مدت سه روز در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شده است.
در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
برنامه های سالجاری معاونت آموزشی، به هیات رئیسه دانشگاه ارائه شد
نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی روز دوشنبه با حضور رئیس، معاونان و دیگر اعضای هیات رئیسه دانشگاه برگزار، و برنامه های سالجاری معاونت آموزشی توسط دکتر فطوره چی مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی، به اعضای هیات رئیسه ارائه شد.
اطلاعیه
قابل توجه عموم علاقمندان ، پژوهشگران و اعضای محترم هییت علمی
برگزاری کارگاه " استارتاپ ویکند کشوری فناوری های نوین سلامت "
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
نماینده مجلس شورای اسلامی، بر لزوم اختصاص سهم بیشتری از تولید ناخالص ملی به بخش تحقیقات، تاکید کرد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) در نشست خبری اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی ده) در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، بر لزوم اختصاص سهم بیشتری از درآمد حاصل از تولید ناخالص ملی (GDP) به بخش تحقیقات، تاکید کرد.
سرپرست اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10) اعلام کرد:
بیش از 300 مقاله تحقیقاتی و فناوری، در اولین کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی استان تهران، ارائه می شود
سرپرست اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10)، امروز (یکشنبه) در نشست خبری که به همین منظور در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، اعلام کرد که بیش از 300 مقاله تحقیقاتی و فناوری از 400 چکیده مقاله رسیده به اولین کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی استان تهران، در سه روز کار این کنگره ارائه می شود.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی:
مجلس شورای اسلامی، به قانونگذاری جهت دسترسی آزاد به یافته های علمی، کمک کند
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یکشنبه) در نشست خبری مربوط به « اولین کنگره پژوهشی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی استان تهران (منطقه آمایشی 10)»، خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موضوع قانونگذاری جهت دسترسی آزاد به یافته های علمی شد.
در مراسم " گرامی داشت مقام معلم و استاد " در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛
رئیس دانشگاه: اساتید می توانند نقش کلیدی تری در آموزش و پرورش دانشجویان داشته باشند
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، روز دوشنبه در مراسم " گرامی داشت مقام معلم و استاد " به مدیران گروه های آموزشی و همه اعضای هیات علمی دانشگاه، گفت: اساتید می توانند با اختصاص وقت بیشتر، ایجاد زمینه فعالیت بیشتر علمی و آموزشی برای دانشجویان و تعامل با آنان، نقش کلیدی تری در آموزش و پرورش دانشجویان داشته باشند.