• 1398/02/21 - 09:49
  • - تعداد بازدید: 545
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

یک میلیون و ۵۰۸ عنوان کتاب برای کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خریداری شد

یک میلیون و ۵۰۸ عنوان کتاب فارسی، لاتین و الکترونیک از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب، برای کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خریداری شد.


   به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بنقل از گزارش کتابخانه مرکزی، با حمایت مادی و معنوی مسئولان دانشگاه، تعداد ۹۲۵ عنوان کتاب فارسی، ۲۵۰ عنوان کتاب لاتین و ۳۳۳ عنوان کتاب الکترونیک مورد نیاز تمامی گروه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم بهزیستی از نمایشگاه بین المللی کتاب خریداری شده است.



   این گزارش همچنین حاکیست که در سال جاری با توجه به سیاست کتابخانه، کتابهای لاتین شامل ۲۱۵ عنوان کتاب لاتین افست و ۳۵ عنوان کتاب لاتین اوریجینال خریداری شده است.


نرم افزار کتابخانه دیجیتال برای کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خریداری شد


   براساس همین گزارش، نرم افزار کتابخانه دیجیتال نیز از نمایشگاه کتاب خریداری شد که با خرید این نرم افزار، مدیریت منابع دیجیتال ( کتابهای الکترونیک، نشریات الکترونیک و ...) از منابع چاپی کتابخانه مرکزی تفکیک شده و دسترسی به منابع سریعتر می شود.


لیست کتابهای خریداری شده از نمایشگاه بین المللی کتاب، به زودی بر روی پورتال کتابخانه مرکزی قرار خواهد گرفت


   طبق این گزارش، لیست کتابهای خریداری شده به زودی بر روی پورتال کتابخانه مرکزی قرار خواهد گرفت.


تعداد ۷۳۰ عنوان کتاب فارسی و لاتین نیز از نمایشگاه کتاب برای کتابخانه مرکز روانپزشکی رازی خریداری شد


   گفتنی است که کتابخانه بیمارستان روانپزشکی رازی نیز با حمایت کتابخانه مرکزی، ۶۱۱ جلد کتاب فارسی و ۱۱۹ جلد کتاب لاتین (افست)، مورد نیاز اعضای هیات علمی و کارکنان این مرکز روانپزشکی را از نمایشگاه بین المللی کتاب خریداری کرده است.


    دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با ۲۲ گروه آموزشی و هشت مرکز تحقیقات نسبت به تربیت نیروی متخصص در رشته های تخصصی سه حوزه سلامت (رفاه و سلامت اجتماعی ، سلامت روانی و توانبخشی) می پردازد.


    این دانشگاه تحت نظارت وزارت بهداشت و از طریق دو بیمارستان تخصصی توانبخشی رفیده و روانپزشکی رازی و دو مرکز پزشکی – توانبخشی اسماء و نظام مافی و بکارگیری توان علمی و تخصصی اعضای هیات علمی که از متخصصان بنام کشور هستند، انواع خدمات حیطه فعالیت خود را به بیماران و نیازمندان ارائه می دهد.


انتهای پیام/


تنظیم خبر: نعیمی پور



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 14280
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: