• 1400/01/14 - 08:17
  • - تعداد بازدید: 397
  • - تعداد بازدیدکننده: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

کتابخانه مرکزی دانشگاه با توجه به نقطه نظرهای اعضای هیات علمی و دانشجویان، ارتقاء می یابد

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد که برای سال جدید، با استفاده از نقطه نظرهای اعضای هیات علمی و دانشجویان، منابع کتابخانه و روش های استفاده از آنها ارتقاء می یابد.


   دکتر طلیعه ظریفیان در گفت وگو با خبرنگار وبدای دانشگاه، ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال نو و دعای خیر برای همه دانشگاهیان، افزود: پس از رایزنی با مدیران محترم گروه های آموزشی، کتب مرجع مورد نیاز گروه ها فهرست شده و با موجودی کتابخانه تطبیق داده شد، که امیدوارم با حمایت رئیس محترم دانشگاه و معاون محترم تحقیقات، امکانات لازم جهت خریداری منابع فراهم شود.



   وی تصریح کرد: همانند سال گذشته که کتابخانه مرکزی ارتباط مستمر و مداومی با نماینده انجمن صنفی دانشجویان دانشگاه داشت، برای سال جدید نیز برگزاری جلساتی با دانشجویان عزیز را به عنوان یک گروه از مهمترین کاربران منابع کتابخانه، در برنامه کاری داریم تا با استفاده از نقطه نظرهای دانشجویان، چالشهای آنان در استفاده از منابع، مورد بررسی قرار بگیرد.



   رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه، همچنین اظهار داشت: در نظر داریم تا با توجه به استقبال گسترده از منابع الکترونیک در سال گذشته (طبق آمار مستند)، این منابع با توجه به زمینه موضوعی دانشگاه ارتقا یابد. ضمن آنکه در صورت استمرار شرایط موجود کرونایی، برنامه های کافه کتاب را به صورت مجازی برگزار کنیم.


   دکتر ظریفیان افزود: احتمالا نمایشگاه کتاب امسال هم به صورت مجازی برگزار خواهد شد، که درصورت موافقت معاون محترم تحقیقات دانشگاه، برنامه­ریزی جهت حضور در نمایشگاه مجازی در دستور کار قرار دارد.


   وی با اشاره به اینکه سالن کتابخانه مرکزی از ۱۴ فروردین ماه جاری طبق روال گذشته از ۸ صبح تا ۱۹ فعال خواهد بود، گفت: با توجه به ماموریت اصلی کتابخانه مرکزی مبنی بر تامین منابع اعم از منابع فیزیکی و دیجیتال، حفظ و صیانت از منابع فیزیکی و دیجیتال کتابخانه مرکزی و کتابخانه­های تابعه و تأمین فضای مناسب جهت مطالعه، این اهداف در برنامه عملیاتی سال جدید کتابخانه مرکزی قرار گرفته است.


   وی ضمن قدردانی از حمایت­های ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم تحقیقات، افزود: کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تمام تلاش خود را مانند سال گذشته به کار می بندد تا از فضا و امکانات کتابخانه مرکزی با توجه به بضاعت موجود استفاده بهینه کند.


انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور



 


 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 18808
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: