• 1398/03/12 - 10:16
  • - تعداد بازدید: 413
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت مرکز تحقیقات ژنتیک و با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی؛

کارگاه های کشوری ژنتیک در حوزه های مختلف علوم زیستی از روز شنبه ۱۸ خردادماه جاری برگزار می شوند

کارگاه های کشوری ژنتیک در حوزه های مختلف علوم زیستی از ۱۸ الی ۲۲ خردادماه جاری، به همت مرکز تحقیقات ژنتیک و با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و تحت نظارت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در دانشگاه علوم بهزیستی برگزار می شوند.


    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، این کارگاه های آموزشی توسط اعضای هیات علمی گروه آموزشی و مرکز تحقیقات ژنتیک این دانشگاه و برای ارتقای علمی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری حوزه های مختلف علوم زیستی از سراسر کشور بصورت رایگان برگزار می شوند.



   این گزارش همچنین حاکیست، ۱۵۰ تن از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور که برای شرکت در این کارگاه ها ثبت نام کرده اند، طی پنج روز (۱۸ لغایت ۲۲ خردادماه جاری)، مباحث علمی با محوریت موضوع های " آنالیز پیوستگی ژنی (Linkage analysis)، آشنایی با تکنیک و کاربردهای (Array CGH)، آشنایی با تکنیک و کاربردهای (FISH)، آنالیز داده های (Whole Exome Sequencing)، آشنایی با مفاهیم ویرایش ژنی با تکنیک (CRISPR Cas)، آشنایی با مدل آزمایشگاهی (Drosophila Melanogaster) " را آموزش می بینند.


   کارگاه های یادشده از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۲ روزهای ۱۸ الی ۲۲ خردادماه جاری در سالن فارابی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شوند و اطلاعات به روز این کارگاه ها از طریق وب سایت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه به آدرس  Src.uswr.ac.ir ، جهت آگاهی علاقه مندان اطلاع رسانی می شود.


   لازم به ذکر است، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با ۲۲ گروه آموزشی تخصصی و هشت مرکز تحقیقات از جمله مرکز تحقیقات ژنتیک، به تعلیم و تربیت بیش از یک هزار و ۸۰۰ نیروی متخصص در رشته های خاص سه حوزه سلامت  ( رفاه و سلامت اجتماعی، سلامت روانی و توانبخشی ) می پردازد، که ۶۰ درصد آنان را دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تشکیل می دهند.


    این دانشگاه منحصربفرد که تحت نظارت وزارت بهداشت فعالیت می کند، در برخی از  رشته ها به عنوان تنها برگزارکننده دوره های تحصیلات تکمیلی و phd، و یا نخستین مجری دوره های تحصیلات تکمیلی در کشور و حتی کشورهای منطقه شناخته شده است.


انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور


  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 14481
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: