• 1397/09/17 - 11:32
  • - تعداد بازدید: 441
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی:

کارگاه آشنایی با سامانه "نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی کشور" برای دانشجویان دکتری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با " نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی کشور(سامانه نوپا ) " به همت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای دانشجویان دکتری این دانشگاه برگزار شد.

 











 










    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، این کارگاه آموزشی توسط کارشناسان معاونت تحقیقات دانشگاه (مرضیه گلچین و دکتر تیموری) و با هدف آشنایی دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه با سامانه نوپا برگزار شد.


   سامانه " نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی ایران (نوپا)"، با هدف افزایش مشاهده پذیری و دسترسی پژوهشگران به منابع اطلاعاتی و نتایج پژوهش ها، توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت طراحی و پیاده سازی شده است.


   این نظام شامل ۱۲ سامانه اطلاعات علمی است که ۱۲ خدمت نوین آموزشی و پژوهشی را در اختیار اعضای هیات علمی، دانشجویان و پژوهشگران قرار می دهد.


   لازم به ذکر است، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با ۲۲ گروه آموزشی تخصصی و هشت مرکز تحقیقات، تحت نظارت وزارت بهداشت به تعلیم و تربیت بیش از یک هزار و ۸۰۰ نیروی متخصص در رشته های خاص سه حوزه سلامت  ( توانبخشی، رفاه و سلامت اجتماعی، سلامت روانی) می پردازد، که ۶۰ درصد آنان در مقاطع تحصیلات تکمیلی اشتغال دارند، چرا که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در برخی از  رشته ها به عنوان تنها برگزارکننده دوره های تحصیلات تکمیلی، و یا نخستین مجری این دوره ها در کشور و حتی کشورهای منطقه شناخته شده است.



انتهای پیام /


تنظیم خبر: نعیمی پور





١٢:٣٨ - دوشنبه ١٢ آذر ١٣٩٧    /    عدد : ١٣١٧٨    /    تعداد نمایش : ١١٠
  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 13207
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: