• 1401/11/16 - 11:40
  • - تعداد بازدید: 166
  • - تعداد بازدیدکننده: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام معاون تحقیقات دانشگاه در گرامی داشت سالروز ولادت حضرت علی(ع)، روز مددکاری و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (چهارشنبه) با انتشار پیام، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکاری اجتماعی را به اعضای هیات علمی، محققان و دانشجویان عزیز در ستاد دانشگاه و مراکز درمانی تبریک گفت و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.



    به گزارش وبدای دانشگاه، متن کامل پیام دکتر حمیدرضا خانکه به این شرح است:



" به نام پروردگار یکتا "


    در آستانه 13 رجب و سالروز ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، صاحب ذوالفقار، حیدر کرار، پدر یتیمان و ستاره درخشانی از آسمان امامت و ولایت قرار داریم و تقارن آن را با ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، به فال نیک می گیریم و از خداوند بخشنده می خواهیم که به برکت این ایام خجسته، ایران اسلامی را در تحقق اهداف و چشم انداز امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی موفق بدارد.


    نامگذاری سالروز مولود کعبه، اسوه عدالتخواهی و حامی مظلومان، به نام " مددکاری اجتماعی "، مسئولیت مددکاران اجتماعی را سنگین تر کرده است، بویژه در عصر حاضر که سلامت و رفاه اجتماعی، رکن تاثیرگذار در نظام سلامت بوده و کاهش آسیب های اجتماعی، نه تنها در نجات یک فرد و یک خانواده، بلکه در سرنوشت یک جامعه، اثرگذار است.


    ضمن گرامی داشت این ایام فرخنده، روز مددکاری اجتماعی را به اعضای محترم هیات علمی، محققان و دانشجویان عزیز گروه آموزشی مددکاری اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می کنم و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در مسیر سبز خدمت به جامعه هدف و نیازمندان را دارم.


دکتر حمیدرضا خانکه


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 25359
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: