• 1401/12/28 - 21:05
  • - تعداد بازدید: 284
  • - تعداد بازدیدکننده: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریک معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت آغاز سال نو و بهار قرآن

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ، امروز یکشنبه در آستانه آغاز سال نو ، بهار طبیعت و بهار قرآن ، با انتشار این پیام ، این مناسبت خجسته را به همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت .


متن کامل پیام دکتر حمیدرضا خانکه به این شرح است :


"به نام خداوند بخشنده و مهربان "


فصل رستاخیز طبیعت ، نو شدگی و تحول درعالم هستی است که می توان همپای آن ، و همزمان با اطاعت از فرمان حق تعالی ، روزه داری ، بستن چشم و زبان بر هر بدی و منکر ، دستگیری از نیازمندان و اطعام فقرا ، به تحولی درونی و رشدی الهی بیاندیشیم.


در سالی که گذشت ، هرچند فراز و فرودهایی را تجربه کردیم ، اما دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی همچنان با جدیت ، پیگیر تحقق اهداف و برنامه هایش است ، چرا که در همه حال نمی توان قشر نیازمند و مخاطب اصلی خدمات این دانشگاه و افراد بیمارو مددجویانی که چشم امید به نظام سلامت و متولیان آن دوخته اند را فراموش کرد.


در سال 1401 ، به لطف خداوند و تلاش همه همکاران در بخش های مختلف آموزشی ، پژوهشی و خدماتی ، که از حمایت و پشتیبانی همکاران در معاونت توسعه مدیریت برخوردار بودند ، به موفقیت هایی نایل آمدیم که معرفی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان مرجع حوزه های سلامت اجتماعی و علوم توانبخشی ، از مهمترین آنهاست و البته که مسؤلیت تک تک ما در حفظ و ارتقای آن را سنگین تر گذشته می کند .


ضمن گرامی داشت این ایام خجسته و عرض تبریک به مناسبت آغاز سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و فضای عطر آگین بهار قرآن ، و با یاد و خاطره همکاران ، دوستان و عزیزانی که دیگر در کنار ما نیستند ، از خداوند رحمان و رحیم می خواهیم که خانواده بزرگ دانشگاهیان علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی را در پناه خود محفوظ داشته و سالی سرشار از خیرو برکت نصیبشان بگرداند .


دکتر حمید رضا خانکه


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 25831
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: