• 1396/11/18 - 11:27
  • - تعداد بازدید: 424
  • - تعداد بازدیدکننده: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کسب رتبه دوم دوازدهمین جشنواره آثار برتر مکتوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها توسط دکترمحمدحسن فرهادي

پژوهشگر مرکز تحقیقات اعتیاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، رتبه دوم جشنواره آثار برتر در حوزه اعتیاد را کسب کرد

پژوهشگر مرکز تحقیقات اعتیاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، رتبه دوم جشنواره آثار برتر در حوزه اعتیاد را کسب کرد.

 


 


دکتر "محمد حسن فرهادی" پژوهشگر مرکز تحقیقات سوءمصرف و وابستگی به مواد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، رتبه دوم دوازدهمین جشنواره آثار برتر مکتوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها را کسب کرد.


   جشنواره آثار برتر مکتوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها هر سال توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود. در جشنواره امسال، از ۹۲۱ اثر ارسالی به دبيرخانه جشنواره شامل ۱۶۶ طرح پژوهشی، ۲۷۰ پايان‌نامه‌ كارشناسي ارشد و دكترا، ۱۱۰  كتاب و ۳۷۵  مقاله كه از سال ۱۳۹۳ تا مهر ماه سال ۱۳۹۶ تولید و چاپ شده بودند، مجموعاً پانزده اثر پس از داوری و ارزیابی به عنوان آثار برتر در عرصه كتاب، پژوهش، پايان‌نامه و مقاله، برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.


    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر "محمد حسن فرهادی" که با رساله دکتری خود تحت عنوان "بررسی شبکه‌های عصبی مربوط به پردازش تصاویر القاء کننده خشم و اندوه در سوء‌مصرف کنندگان مت‌آمفتامین و گروه کنترل با استفاده از fMRI" در این جشنواره شرکت کرده بود، حائز رتبه دوم در بخش پایان نامه دکترا شد و از وزیر کشور لوح تقدیر دریافت کرد.


    مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره آثار برتر مکتوب در حوزه مبارزه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش سازها، روز سه‌شنبه (۱۷ بهمن ماه) با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزير كشور، و مسئولانستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعي از پژوهشگران حوزه اعتیاد در مجموعه فرهنگي شقايق برگزار شد.


   گفتنی است ، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دارای هشت مرکز تحقیقات از جمله مرکز تحقیقات سوءمصرف و وابستگی به مواد است که نخستین مرکز تحقیقات اعتیاد در کشور می باشد و تاکنون در اجرای پروژه های ملی در حوزه اعتیاد مشارکت فعال داشته است.


 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 11463
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: