• 1400/06/07 - 11:01
  • - تعداد بازدید: 173
  • - تعداد بازدیدکننده: 5
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پروژه احداث مرکز رشد فناوری دانشگاه، مورد بازدید نماینده معاونت فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت

پروژه احداث مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی که مراحل پایانی را می گذراند، امروز (شنبه)، مورد بازدید نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.



  به گزارش وبدای دانشگاه، بخشی از هزینه های احداث این پروژه تاکنون با اعتبارات تخصیصی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تامین شده است و در اواخر اردیبهشت ماه امسال، پس از ماه ها توقف عملیات اجرایی پروژه، و بدنبال انجام مناقصه، قرارداد با پیمانکار جدید منعقد، و از خردادماه، عملیات ساخت و ساز پروژه از سرگرفته شد که خوشبختانه روند فعالیت های این پروژه بسرعت در حال پیشروی است.



    دکتر مهرداد فرخی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در نشستی که با حضور دکتر آذرسا نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با شرکت مدیر امور مالی، مدیر پروژه های عمرانی، مشاور عمرانی، نماینده مشاور طرح، پیمانکار، سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت و مسئول فرایندهای دانشگاه برگزار شد، تامین باقیمانده اعتبارات تخصیصی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اتمام پروژه و اجرای تعهدات پیمانکار را مطرح کرد.


   وی طی سخنانی با تبریک ایام هفته دولت، از همه دست اندرکاران پروژه مرکز رشد تشکر کرد و گفت که خوشبختانه به جایی رسیدیم که بتوانیم مرکز رشد فناوری دانشگاه را به عنوان بزرگترین مرکز رشد فناوری و نوآوری حوزه توانبخشی راه اندازی کنیم.


   دکتر فرخی با اشاره به قرارداد منعقده با پیمانکار جدید، افزود: قرارداد، شش ماهه است و اگر منابع مالی آن بموقع تامین شود، پروژه بزودی به اتمام رسیده و تجهیز آن در دستورکار قرار می گیرد.


   معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اظهار داشت: این پروژه، ما را به دانشگاه نسل سوم و چهارم، تولید دانش و ثروت برای کشور نزدیک می کند و لذا امیدواریم، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بتوانیم طی سه الی چهارماه آینده به اتمام و بهره برداری از این پروژه برسیم.


   در ادامه، مهندس کوثری مدیر پروژه های عمرانی دانشگاه با ارائه گزارش کوتاهی از روند عملیات اجرایی طی ماه های اخیر، گفت که اگر منابع تا سقف قرارداد پیمانکار تامین شود، پروژه اوایل آذرماه سالجاری به اتمام می رسد و می توانیم فضایی مناسبی را برای آموزش و پژوهش در کشور ایجاد کنیم.


   دکتر فرهاد طباطبایی مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه ، با تشکر از پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، توضیحاتی در مورد چگونگی شکل گیری واحدهای ساختمان مرکز رشد ارائه داد.


   مهندس شهباز مشاور عمرانی دانشگاه نیز با اعلام رضایت از روند کار پروژه ، بر تسریع در امور باقیمانده تاکید کرد تا در پایان کار، با افزایش احتمالی قیمت های مصالح و تجهیزات روبه رو نشویم.


   مهندس ساکی نماینده مشاور طرح ، دلایل تاخیر در پروژه را بیان کرد و تامین سریع اعتبارات باقیمانده، و تسریع در امور را مورد تاکید قرار داد و گفت: سرعت بخشیدن به امور، از ضررهای احتمالی به پروژه جلوگیری می کند.


    سپس ، امرایی مدیر امور مالی دانشگاه، ضمن ارائه گزارش مالی پروژه مرکز رشد فناوری، به سئوال های دکتر اذرسا نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پاسخ گفت.


    دکتر آذرسا نیز در سخنانی با تشکر از همه دست اندرکاران این پروژه، نوآوری و فناوری را مهم توصیف کرد و گفت: فعالیت های نوآورانه و فناورانه این مرکز رشد، که مربوط به بخش توانبخشی می باشد، از اهمیت بسزایی برخوردار است.


   وی، راهنمایی لازم برای پیشرفت بیشتر در امور و دریافت منابع مالی اختصاصی پروژه را ارائه داد و آمادگی برای هرگونه حمایت از این پروژه را اعلام کرد.



انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 20143
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: