• 1401/10/27 - 07:59
  • - تعداد بازدید: 174
  • - تعداد بازدیدکننده: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با "تشکیل بنیاد حامیان نیکوکار دانشگاه" موافقت کرد

هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (دوشنبه) ضمن تشکیل جلسه با حضور سرپرست دانشگاه، معاونان و دیگر اعضا، " تشکیل بنیاد حامیان نیکوکار دانشگاه " را مورد تصویب قرار داد.


      به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، " تشکیل بنیاد حامیان نیکوکار دانشگاه، فعال‌تر شدن بنیادهای خیریه مراکز تابعه، و برگزاری همایش یک‌روزه تجلیل از حامیان و خیرین دانشگاه "، از جمله برنامه های پیشنهادی دکتر مسعود فلاحی خشکناب رئیس دبیرخانه مشارکت های اجتماعی دانشگاه بود که مورد تصویب هیات رئیسه دانشگاه قرار گرفت.



   همچنین، موضوع کاربری خوابگاه قدیم دانشجویان در خیابان مازندران و طراحی شاخص های جدید ایمنی برای مدارک تحصیلی اعطایی به فارغ التحصیلان، از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه هیات رئیسه بود که مقرر شد، اطلاعات بیشتر در زمینه این موضوعات، جمع آوری شود تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد.


   دکتر سید علی حسینی سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ابتدای این نشست، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر، بر انجام با قوت فعالیت‌های دانشگاه تاکید کرد و پیش بینی تمهيدات لازم با توجه به شرایط آب و هوایی را بخشی از کار اعضای هیات رئیسه عنوان نمود.


    در پایان این جلسه نیز حجت الاسلام و المسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت ام ابیها حضرت زهرا (س)، در خصوص شان و  جایگاه حضرت زهرا (س) و مقام مادران، مطالبی بیان داشت.


انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: گلرخ – نعیمی پور


  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 25168
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: