• 1400/03/22 - 08:44
  • - تعداد بازدید: 205
  • - تعداد بازدیدکننده: 5
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

هیات رئیسه دانشگاه، در جریان اقدامات مدیریت منابع و طرح های عمرانی طی هشت ماه اخیر قرار گرفت

هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن برگزاری نشست هفتگی، با ارائه گزارش مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه، در جریان اقدامات انجام شده این مدیریت طی هشت ماه اخیر، قرار گرفت.




   به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، مهندس حمیدرضا کوثری مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه، گزارشی از عملیات فنی و عمرانی انجام شده طی هشت ماه اخیر (آبان ماه سال گذشته تا خرداد امسال) در ستاد دانشگاه، مراکز درمانی تابعه و پروژه های عمرانی ساخت بیمارستان و کلینیک در سطح شهر تهران را  ارائه داد.



   وی در این گزارش، به « احداث ساختمان اکسیژن ساز در بیمارستان روانپزشکی رازی و تهیه طرح جامع مرکز آموزشی و درمانی روانپزشکی رازی » اشاره کرد و گفت: طرح جامع مرکز روانپزشکی رازی پس از 30 سال تدوین شده و این طرح ضمن کمک به توسعه فضاهای درمانی و آموزشی در مرکز، افق 15 ساله این مرکز روانپزشکی را ترسیم کرده است.


   مهندس کوثری همچنین « استانداردسازی آسانسورها و اخذ معاینه فنی موتورخانه های بیمارستان های توانبخشی رفیده، روانپزشکی رازی، ستاد دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی، تکمیل فاز اول خوابگاه فردوس غرب، تعمیرات اساسی بخش پنج بیمارستان رفیده، رفع نشتی و تعویض لوله های اصلی آب و احداث آزمایشگاه PCR در بیمارستان توانبخشی رفیده » را از دیگر اقدامات انجام شده طی ماه های اخیر ذکر کرد.


   وی در مورد عملیات فنی و عمرانی در ستاد دانشگاه نیز گفت: « تعمیرات و بازسازی گروه گفتاردرمانی و کارگاه ارتز و پروتز، تعیین پیمانکار جدید و از سرگیری عملیات تکمیل مرکز رشد و نوآوری دانشگاه، رفع اختلال در تامین آب فضای سبز، تعمیر پمپ و تعویض لوله های آب در دانشگاه، نصب تابلوهای جدید، بازپیرایی محوطه دانشگاه، ساخت آزمایشگاه فیزیوتراپی در ساختمان فارابی، تعمیرات و بازسازی برخی از گروه های آموزشی، و اخذ موافقت نامه احداث 13 هزار و 300 متر مربع فضای آموزشی و پژوهشی، تهیه مطالعات اولیه این طرح و جانمایی سایت مورد نظر در داخل دانشگاه » نیز طی ماه های گذشته انجام شده است.


   مدیر طرح های عمرانی دانشگاه، در خصوص پروژه های ساخت بیمارستان ها و کلینیک های تحت پوشش دانشگاه در سطح شهر های تهران و ری هم اظهار داشت: " اخذ اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه خیرساز ایثار ( در مرکز روانپزشکی رازی )، ساخت بیمارستان 549 تختخوابی جنرال در مرکز روانپزشکی رازی، از سرگیری عملیات ساخت بیمارستان یک صد تختخوابی توانبخشی اخوان که از مهرماه سال 98 متوقف شده بود، و تکمیل کلینیک ویژه توانبخشی یافت آباد "، از جمله پروژه های دانشگاه است که طی ماه های اخیر، مجددا فعال شدند.


   در ادامه، دکتر حمیدرضا خانکه رئیس دانشگاه با تاکید بر ضرورت اصلاح و تکمیل فرایندهای دانشگاه، و اطلاع رسانی آنها تحت وب، تا بصورت شفاف در اختیار همگان قرار بگیرد، فعالیت کمیته اصلاح فرایندها در همین راستا  را اعلام کرد و گفت: این کمیته از چند ماه پیش، با مسئولیت دکتر مهرداد نقی خانی آغاز به کار کرد و طی این مدت با هماهنگی نمایندگان معاونت های دانشگاه، بررسی و ارزیابی فرایندها انجام شده است.


   سپس، دکتر مهرداد نقی خانی دبیر کمیته اصلاح فرایندهای دانشگاه با ارائه توضیحاتی از چگونگی تشکیل این کمیته که با 7 عضو اصلی و یک نماینده از هر معاونت فعالیت کرده، تعریف فرایند، هماهنگی و اطلاع رسانی، برگزاری کارگاه فرایندنویسی و محتوای آن را بیان داشت.


   وی افزود: با جمع آوری فرایندها از معاونت های مختلف و حوزه ریاست دانشگاه، 329 فرایند شناسایی شد که پس از بررسی آنها، 201 فرایند مورد آنالیز مجدد قرار گرفت و نهایی شدند.


   در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین افشاری مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه طی سخنانی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع)، گفت: خداوند، مکارم اخلاق را به پیامبر اکرم (ص) عنایت کرد و برای میزانی از این مکارم اخلاق که در وجود هر کس باشد، باید شکرگذار باشد.


   وی افزود: ایشان متذکر شد که افراد باید در نظر داشته باشند، یک رفتار اشتباه، کل اعمال صالح را نابود می کند و این فساد مانند فساد عسل است که باید نسبت به آن آگاه باشیم.


    مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اواخر ماه جاری، بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تاکید کرد و از خداوند بزرگ خواست تا این توفیق را به همگان بدهد که اخلاق مداری را در راس امور قرار داده و نامزدی را که اخلاق مدارتر و کارآمدتر است را به انتخاب مردم برساند.



انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 19363
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: