• 1397/04/17 - 08:38
  • - تعداد بازدید: 1006
  • - تعداد بازدیدکننده: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اخبار پژوهشی

همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در طرح ملی ارزیابی سریع وضعیت مصرف مواد در ایران در سال 1397

کارگاه آموزشی پرسشگران طرح پژوهشی ارزیابی سریع وضعیت مصرف مواد (RSA) در ایران در سال 1397 در سالن ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد.

کارگاه آموزشی پرسشگران طرح پژوهشی ارزیابی سریع وضعیت مصرف مواد (RSA) در ایران در سال 1397 در سالن ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد. این طرح قرار است با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و ستاد مبارزه با مواد مخدر در 31 استان کشور برگزار شود.
دکتر عرب معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در ابتدای این کارگاه با تاکید بر پویایی و خاص بودن مسائل اجتماعی، آمادگی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را برای همکاری در حوزه اعتیاد ابراز داشتند. در ادامه این نشست دکتر حمید صرامی دبیر کمیته تحقیقات ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر پیچیدگی، ابهام، بی‌ثباتی و غیرقطعی بودن مسائل اجتماعی و به طور خاص اعتیاد، نقش و جایگاه این طرح را در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در این حوزه، منوط به دسترسی سریع به اطلاعات صحیح و به روز دانست.
در ادامه این کارگاه، دکتر حسن رفیعی مجری این طرح، به ارائه فرآیند اجرای طرح و آموزش شیوه‌نامه‌های تهیه‌شده پرداختند و سناریوهای طراحی شده با همراهی مشارکت‌کنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.
لازم به ذکر است که این طرح با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر و با همکاری دو گروه آموزشی رفاه اجتماعی و مددکاری اجتماعی در 31 استان کشور اجرا خواهد شد.


 



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 12228
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: