• 1397/10/04 - 11:05
  • - تعداد بازدید: 398
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:

همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با فرمانداری شمیرانات در حوزه سلامت اجتماعی

فرماندار شمیرانات امروز (شنبه) با حضور در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و ملاقات با رئیس این دانشگاه، مقدمات همکاری در حوزه سلامت اجتماعی را فراهم کرد.

 










   به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر" امیرمسعود عرب " رئیس دانشگاه و دکتر " شهریور" فرماندار شمیرانات در این نشست که با شرکت معاونان توسعه، آموزش، فرهنگی – دانشجویی، امور اجتماعی و درمان دانشگاه و اعضای شورای اجتماعی دانشگاه برگزار شد، در خصوص برقراری ارتباط بین دانشگاه به عنوان بسترآموزشی و خدماتی جهت ارائه خدمات تخصصی در سطح جامعه و فرمانداری از منظر یک دستگاه اجرایی که بسترساز و تسهیل کننده شرایط ارائه خدمات در جامعه است، تبادل نظر کردند.

    براساس این گزارش، مقرر شد تا کارگروهی از اعضای هیات علمی حوزه سلامت اجتماعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و کمیته اجتماعی فرمانداری شمیرانات برای پیشبرد اهداف تعیین شده، تشکیل شود.

   " معرفی یک نماینده از سوی دانشگاه علوم بهزیستی برای شرکت در کمیته اجتماعی فرمانداری شمیرانات جهت ارتباط مستمر و همچنین، برگزاری جلسات ماهانه یا هر دو ماه یک بار جهت ارزیابی روند پیشبرد اهداف و فعالیت های مشترک "، از دیگر مباحث بتوافق رسیده بین دانشگاه علوم بهزیستی و فرمانداری شمیرانات است.

انتهای پیام /






  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 13365
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: