• 1397/04/06 - 11:42
  • - تعداد بازدید: 981
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نشست پژوهشی

نشست تعیین اولویت های پژوهشی دانشگاه با حضوران مدیران گروه های آموزشی و مراکز تحقیقاتی

نشست تعیین اولویت های پژوهشی دانشگاه با حضور فعال 50 نفر از اعضای محترم هیات علمی روز سه شنبه 5 تیرماه در سالن اجتماعات ریاست برگزار گردید.

کارگاه و نشست تعیین اولویت های پژوهشی دانشگاه با حضور فعال 50 نفر از اعضای محترم هیات علمی روز سه شنبه 5 تیرماه در سالن اجتماعات ریاست برگزار گردید.


در ابتدا این نشست خانم دکتر فروزان مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات ضمن تشکر از حضور پررنگ اساتید دانشگاه در این جلسه، بر اهمیت فرآیند تعیین اولویتهای پژوهشی تاکید کردند و سپس توضیحاتی را پیرامون اهداف این جلسه مطرح نمودند. در ادامه آقای دکتر فردین علی پور در مورد نقش و جایگاه پژوهش در پیشبرد اهداف نظام سلامت سخنانی را بیان نمودند و بر اهمیت تعیین اولویت های پژوهشی و نقش آن در هدایت تحقیقات دانشگاه تاکید کردند. در این نشست خانم دکتر برادران افتخاری مسئول ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرآیند اجرایی تعیین اولویتهای پژوهشی را در چند بخش شامل تهیه فهرست نیازهای پژوهشی، تعیین شاخص ها و معیارهای اولویتها و جمعبندی نهایی و اولویت بندی نیازهای پژوهشی به صورت کامل تشریح کردند. 


در پایان این نشست نمایندگان گروههای آموزشی و مراکز تحقیقاتی دانشگاه در چهار کارگروه سلامت روان، سلامت و رفاه اجتماعی، توانبخشی، و علوم پایه و بالینی بر اساس فرآیند تعیین شده فهرست اولویت های خود استخراج نمودند.



  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 12128
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: