• 1397/06/12 - 13:50
  • - تعداد بازدید: 1002
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی

مهلت ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی

مهلت ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی در تاریخ 97/07/30 به پایان می رسد.

مهلت ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی در تاریخ 97/07/30 به پایان می رسد.


دکتر اصغر عبادی فر دبیر هیات اجرایی بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ضمن اعلام این خبر گفت: مطابق دوره های گذشته این دوره شامل دو بخش افراد حقیقی و نهادهای حقوقی حوزه علوم پزشکی است. برگزیدگان دسته اول، از بین محققین، محققین جوان و دانشجو و صاحبان پژوهشهای برتر وبرگزیدگان حقوقی از میان مؤسسات مرتبط با پژوهش شامل دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، نشریات علوم پزشکی، کمیته های تحقیقات دانشجویی و مراکز رشد فناوری و همچنین مؤسسات غیردولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.


رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت افزود: پژوهشگران می توانند در سه کمیته علوم بالینی و سلامت، کمیته علوم پایه پزشکی و کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری در فراخوان جشنواره شرکت نمایند و شرط ثبت نام در گروه محققین دو کمیته اول، دارا بودن شاخص H دوازده و بالاتر و برای گروه محققین جوان و دانشجو H هشت و بالاترمی باشد و مبنای ارزیابی برحسب امتیازات کسب شده در کارنامه پژوهشی افراد می باشد. در کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری شرط H index وجود ندارد.


رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و دبیرهیات اجرایی بیست و چهارمین جشنواره رازی با اشاره به گروه پژوهش برترگفت: متقاضی این گروه می تواند بطور مستقل با یک مقاله اصیل پژوهشی پراستناد، با شرایط اعلام شده در فراخوان در یکی از دو کمیته علوم بالینی و سلامت یا کمیته علوم پایه پزشکی شرکت نماید . بنابراین برای یک تحقیق خوب و ارزشمند در جشنواره جایگاه تعریف شده وجود خواهد داشت.


دکترعبادی فر اهم تغییرات این دوره از جشنواره را به شرح ذیل اعلام نمودند:



  • مقالات چاپ شده در مجلات نمایه شده در بانکهای اطلاعاتی ISI(Web of Science), Medline, PubMed, PMC, Scopus, مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می گیرند.

  • برای محاسبه امتیاز پژوهش برتر، عدد Citation وIF هر دو از ISI  استخراج می گردد.

  • نحوه محاسبه امتیاز هرمقاله کارنامه پژوهشی نیزمطابق دستورالعمل جدید تغییر کرده است.


دبیر هیات اجرایی جشنواره همچنین گفت: ثبت نام داوطلبین در بیست وچهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از شنبه 1397/4/2 آغاز گردیده و تا پایان وقت اداری روز 1397/7/30 ادامه خواهد یافت. فرایند ثبت نام با عضویت در سامانه جشنواره رازی و ارسال آثار بصورت الکترونیکی از آدرس های razi.research.ac.ir ،razi.hbi.ir و یا razifestival.ir انجام می گردد.


مراسم تجلیل از برگزیدگان در دی ماه سال جاری برگزار خواهد گردید.

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 12544
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: