• 1399/08/06 - 22:59
  • - تعداد بازدید: 463
  • - تعداد بازدیدکننده: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی؛

معاونان جدید تحقیقات و آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی معرفی شدند

معاونان جدید تحقیقات و فناوری و آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز (دوشنبه) در جمع اعضای هیات رئیسه ، معرفی شده و از خدمات دکتر آرش میراب زاده در طول مسئولیت معاونت آموزشی قدردانی شد.


   به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر" حمیدرضا خرم خورشید " و دکتر " محمدرضا خدایی اردکانی " بترتیب بعنوان معاونان جدید تحقیقات و فناوری و آموزش دانشگاه معرفی شدند.



    دکتر حمیدرضا خانکه سرپرست دانشگاه در این بخش از جلسه هیات رئیسه، با اشاره به اینکه نیتی برای تغییر ندارد، گفت: تلاشم بر این است که همه با هم کار کنیم و تکلیفی بعهده داریم که با همکاری و همدلی همدیگر می توانیم برنامه های دانشگاه را به پیش ببریم.



   وی با تقدیر از خدمات دکتر میراب زاده اظهارداشت: دقت عمل، نظم و پشتکار ایشان بر کسی پوشیده نیست و برغم میل باطنی، با استعفای ایشان موافقت کردم، اما ایشان همچنان عضو خانواده دانشگاه است و از تجربه ایشان استفاده خواهیم کرد.


   سرپرست دانشگاه، دکتر خدایی را بعنوان انسان بزرگی که از دلسوزان دانشگاه است، معرفی کرد و از پذیرش مسئولیت معاونت آموزشی از سوی ایشان و مسئولیت معاونت تحقیقات از طرف دکتر خرم خورشید که با وجود داشتن سابقه ریاست دانشگاه، مسئولیت جدید را پذیرفتند، تشکر کرد.


   در ادامه ، دکتر میراب زاده طی سخنانی اهداف خود در مدت مسئولیت معاونت آموزشی را برچند اصل استوار دانست و گفت: اولویت بر ساختار کلی دانشگاه، حفظ شان ارباب رجوع، شفافیت در سیاستگذاری ها و حاکمیت ضابطه بر رابطه، اصولی بود که در انجام مسئولیتم، مورد توجه قرار دادم.


   وی از قبول مسئولیت معاونت آموزشی از سوی دکتر خدایی، ابراز خوشحالی کرد  و برای ایشان و دکتر خرم خورشید  آرزوی موفقیت داشت.


   در ادامه این نشست، دکتر رفیعی و دکتر عرب در سخنان کوتاهی، از خدمات دکتر میراب زاده در مدت مسئولیت معاونت آموزشی قدردانی کرده و برای دکتر خرم خورشید و دکتر خدایی در مسئولیت جدید، آرزوی توفیق کردند.


   در پایان این جلسه نیز سرپرست دانشگاه با اعطای لوح سپاس و اهدای هدیه از خدمات دکتر میراب زاده تقدیر کرده و احکام  معاونت های تحقیقات و آموزش را به اساتید دکتر خرم خورشید و دکتر خدایی ارائه داد.


 


انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور



 


 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 17587
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: