• 1397/02/04 - 12:02
  • - تعداد بازدید: 898
  • - تعداد بازدیدکننده: 5
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
مراسم تکریم و معارفه

مراسم تکریم و معارفه مدیر توسعه و ارزیابی معاونت تحقیقات

مراسم تکریم و معارفه مدیر توسعه و ارزیابی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با حضور دکتر امیر مسعود عرب معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر شاکری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و روسای مراکز تحقیقات و اعضای هیات علمی و همکاران حوزه معاونت تحقیقات ساعت 10 صبح روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ، درمحل سالن اجتماعات ریاست دانشگاه برگزارگردید.

مراسم تکریم و معارفه مدیر توسعه و ارزیابی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با حضور دکتر امیر مسعود عرب معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه،  دکتر شاکری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و روسای مراکز تحقیقات و اعضای هیات علمی و همکاران حوزه معاونت تحقیقات ساعت 10 صبح روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ، درمحل سالن اجتماعات ریاست دانشگاه برگزار گردید.


در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از اعضای هیات علمی و کارکنان معاونت تحقیقات و فن آوری  و مراکز پژوهشی برگزار شد؛ دکتر امیر مسعود عرب معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر حسن  شاکری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر فریبا  یادگاری مدیر سابق توسعه و ارزیابی معاونت تحقیقات دانشگاه، دکتر آمنه ستاره فروزان مدیر توسعه و ارزیابی معاونت تحقیقات دانشگاه و دکتر پیشیاره مدیر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات دانشگاه و دکتر ساجدی رئیس مرکز تحقیقات اعصاب اطفال سخنرانی کردند.


دکتر عرب معاون تحقیقات و فناوری با تشکر از حضار ضمن تشکر مجدد از آقای دکتر خانکه و همکاران این حوزه، از خدمات ارزنده دکتر یادگاری در زمان تصدی قدردانی و از همکاری با دکتر فروزان در ادامه راه ابراز خرسندی کرد.


معاون تحقیقات و فناوری رسالت مهم دانشگاه را حرکت به سمت مرجعیت علمی در حوزه توانبخشی، سلامت اجتماعی و سلامت روان و پیشبرد تحقیقات به سمت تحقیقات  مبتنی بر نیاز جامعه مطرح کرد. ایشان اهم کارهای معاونت تحقیقات را روانسازی فعالیت های پژوهشی، تعیین کاربستهای پژوهشی بر اساس چشم انداز و اهداف مراکز تحقیقاتی و گروهای آموزشی، حرکت به سمت تحقیقات جامعه محور و انجام فعالیت های کاربردی و در نتیجه انتشار آن در مراجع علمی جهت کسب مرجعیت علمی در حوزه های فعالیت دانشگاه ، توسعه پایگاه تحقیقات جمعیتی، توسعه تحقیقات بالینی در مراکز و بیمارستانها و راه اندازی نظام ثبت بیماریهای مرتبط  برشمرد.


دکتر عرب ضمن برشمردن مشخصات بالای اخلاقی خانم دکتر یادگاری و تشکر از زحمات ایشان با اشاره به سوابق درخشان علمی و اجرایی  دکتر فروزان در وزارت بهداشت ،سازمان بهزیستی کشور و دانشگاه، ایشان را از سرمایه های گرانقدر و منشاء خیری برای دانشگاه و معاونت تحقیقات معرفی کرد و افزود رئیس دانشگاه و کلیه اعضای دانشگاه استقبال زیادی از حضور ایشان در معاونت تحقیقات داشته اند که امید است با مدیریت ایشان بتوان به توسعه بیش از پیش فعالیتهای پژوهشی پرداخت.  ایشان همچنین از حمایت های رئیس دانشگاه و توجه ایشان به معاونت تحقیقات و فناوری تشکر کرد.


دکتر یادگاری مدیر سابق توسعه و ارزیابی معاونت تحقیقات،  معاونت تحقیقات را نبض تپنده دانشگاه دانست و در سخنانی از همه همکاران حوزه معاونت تحقیقات و مراکز تحقیقاتی تشکر کرد. ایشان افزود باید در معاونت تحقیقات و کل کشور به سمتی برویم که تحقیق برای تحقیق و بخاطر حل معضلات جامعه انجام گیرد. دکتر یادگاری از همکاری و حمایت های برادرانه دکتر خانکه معاون سابق تحقیقات و فناوری تشکر ویژه کرد.


دکتر فروزان مدیر جدید  توسعه  و ارزیابی معاونت تحقیقات در این مراسم گفت: آرزو میکنم بازار تحقیقات در دانشگاه همچنان پر رونق باشد و با همکاری دوستان و همکاران از وضعیت موجود جلوتر برویم. ایشان همچنین استفاده از ظرفیت نیروی جوان، باانگیزه،روزآمد و دانشمند را از اولویتهای برنامه های خود دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری بیشتر کلیه همکاران بتوان فعالیتهای مثمر ثمر برای کشور انجام داد.


دکتر شاکری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در مراسم تکریم و معارفه مدیر توسعه و ارزیابی معاونت تحقیقات گفت: از انتخاب شایسته دکتر فروزان بسیار خرسند هستم. ایشان افزود با وجود افرادی چون دکتر فروزان و دکتر عرب در معاونت تحقیقات باید به زودی شاهد تحولات و پیشرفت های بسیاری در معاونت تحقیقات باشیم.


دکتر پیشیاره مدیر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات به نیابت از همه مدیران و همکاران معاونت از زحمات دکتر یادگاری تشکر کرد و به دکتر فروزان تبریک گفت.


دکتر ساجدی رئیس مرکز تحقیقات اعصاب اطفال ضمن تشکر از همکاری دلسوزانه دکتر یادگاری لوح تقدیری از طرف مرکز تحقیقات اعصاب اطفال به ایشان تقدیم کرد.


در پایان مراسم لوح تقدیر و هدیه یادبودی از طرف دکتر عرب معاون تحقیقات و فناوری به دکتر یادگاری تقدیم شد و نیز حکم مدیریت دکتر فروزان به ایشان تقدیم گردید.


برای دیدن گالری تصاویر به این لینک مراجعه نمایید.


 







  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 11679
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: