• 1397/10/16 - 12:10
  • - تعداد بازدید: 555
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

مدیر جدید اطلاع رسانی پزشکی و انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی معرفی شد

با برگزاری مراسمی بعداز ظهر سه شنبه با حضور ریاست دانشگاه، معاون تحقیقات، مدیران پژوهش، کتابخانه مرکزی و توسعه فناوری سلامت و جمعی از کارکنان بخش های مختلف اطلاع رسانی و انتشارات، دکتر " فریبا یادگاری " مدیر جدید اطلاع رسانی پزشکی و انتشارات دانشگاه معرفی، و از خدمات دکتر " گیتا موللی " مدیر سابق این بخش تقدیر شد.










 










    به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر " امیرمسعود عرب " رئیس دانشگاه در ابتدای این مراسم، حوزه انتشارات را از حوزه های مهم و به عنوان ویترین دانشگاه خواند که فعالیت های علمی دانشگاه را منعکس می کند.


    وی از زحمات پنج سال اخیر دکتر موللی در مسئولیت این بخش تشکر کرد و افزود: دکتر موللی در این دوران بسیار دقیق فعالیت های این حوزه را بپیش برد و خوشبختانه اتفاقات خوبی افتاد، بطوری که هم اکنون  مجلات در شرایط خوبی قرار دارند.


    دکتر عرب با اشاره به برنامه خود برای استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های داخل دانشگاه، گفت: امیدوارم بتوانیم از دکتر موللی در مسئولیت دیگری که مرتبط با حوزه کم شنوایی و ناشنوایی است ، استفاده کنیم.


   رئیس دانشگاه همچنین درخصوص دکتر یادگاری مدیر جدید اطلاع رسانی پزشکی و انتشارات دانشگاه اظهارداشت: ایشان فردی اخلاق مدار هستند که خدمات ارزشمندی در حوزه تخصصی خود داشته و از سبقه مدیریتی خوبی در حوزه پژوهش برخوردارند.


    وی ابراز امیدواری کرد، دکتر یادگاری با همان روحیه همکاری، بتوانند فعالیت حوزه انتشارات را توسعه بدهند.


    در ادامه ، دکتر " محمدرضا خدایی اردکانی " معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با تشکر از زحمات دکتر موللی، گفت که با توجه به توانایی ایشان، قرار است تا در مسئولیت دیگری از دکتر موللی استفاده شود.


   وی همچنین از دکتر یادگاری بعنوان فردی با اخلاق نام برد که با توجه به سابقه مدیریتی ایشان در بخش پژوهش، همکاران می توانند از تجربه ارزشمند ایشان استفاده کنند.


    دکتر " گیتا موللی " مدیر سابق اطلاع رسانی پزشکی و انتشارات دانشگاه در سخنان کوتاهی، ضمن تبریک به دکتر یادگاری برای قبول مسئولیت جدید، گفت: خوشبختانه روند کار در این بخش خوب است و با همکاری تیمی که در این بخش فعالیت می کنند، همه فعالیت ها با سرعتی که گرفته، همچنان به پیش می رود و در ماه آینده نیز خبرهای خوبی از نمایه شدن مجلات دانشگاه خواهیم داشت.


   دکتر " فریبا یادگاری " مدیر جدید اطلاع رسانی پزشکی و انتشارات دانشگاه نیز با ابراز خشنودی از وجود همکاران خوب و پرتلاش در این بخش، گفت: فعالیت در این بخش، با کار تیمی امکانپذیر است و امیدوارم همه با همفکری همدیگر و با دیگر بخش ها و همچنین مشاوره دکتر موللی، بتوانیم در این مسئولیت موفق عمل کنیم.


   در ادامه این مراسم، دکتر " فروزان " مدیر پژوهش، دکتر " جعفرپیشه " مدیر توسعه فناوری سلامت و " فرشته مخبر " رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه طی سخنان کوتاهی از زحمات دکتر موللی تشکر کرده و برای ایشان و دکتر یادگاری، آرزوی موفقیت کردند.


   در پایان، ریاست دانشگاه لوح تقدیر دکتر موللی و ابلاغ جدید دکتر یادگاری را به آنان اعطا کرد، ضمن آنکه همکاران کتابخانه، انتشارات و اطلاع رسانی، هدایایی به پاس زحمات دکتر موللی در طول خدمتشان در این بخش، اهداء کردند.


 



انتهای پیام /


تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور


تهیه عکس : دخیلی





 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 13485
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: