• 1397/07/26 - 08:37
  • - تعداد بازدید: 965
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فصلنامه علمی پژوهشی توانبخشی

فصلنامه علمی پژوهشی "توانبخشی" دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در پایگاه اطلاعاتی ISI نمایه شد

    فصلنامه علمی پژوهشی "توانبخشی" به عنوان یکی از نشریه های علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، در پایگاه علمی بین المللی ISI نمایه شد.


    به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، این مجله فارسی زبان که سومین مجله نمایه شده دانشگاه طی دوسال اخیر است، به تازگی در پایگاه ISI نمایه شد و پیش از این نیز در بانک اطلاعات نشریات دسترس باز، گوگل اسکالر، پایه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، پایگاه نشریات ادواری ایران، ایران مدکس، مگ ایران، ریسرچ گیت، آکادمیا، لینکدین و مندلی، نمایه شده بود.


   فصلنامه "توانبخشی"، قدیمی ترین و باسابقه ترین مجله دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است که درحوزه توانبخشی بسیار شناخته شده و مورد استفاده پژوهشگران، نویسندگان و دانشگاهیان در این حوزه می باشد. در این فصلنامه فارسی زبان، مقالات پژوهشی و مروری در شاخه های مختلف توانبخشی به چاپ می رسد.


   "مقایسه قدرت ایزومتریک برخی عضلات کمربند شانه ای در زنان با و بدون دیسکینزیس کتف، اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر مدل شناختی رفتاری بر مشکلات رفتاری و مهارت های اجتماعی کودکان پیش دبستانی با اختلال نارسایی توجه_ بیش فعالی، هنجاریابی آزمون غربالگری اختلالات طیف اتیسم، مرور نظام مند پژوهش های مربوط به حمایت اجتماعی از والد/ والدین کودکان دارای معلولیت، بررسی ساختار سازه ای واکه های زبان فارسی در بزرگسالان دو زبانه آذری فارسی، تاثیر طبیعت درمانی خانواده محور در نشانگان کودکان طیف اتیسم، بررسی کنش های شناختی دانش آموزان دارای لکنت" از جمله مقاله های آخرین شماره فصلنامه توانبخشی مربوط به فصل تابستان سالجاری است.


      وب سایت فصلنامه علمی پژوهشی "توانبخشی" در لینک http://rehabilitationj.uswr.ac.ir در دسترس می باشد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 12863
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: