• 1397/03/20 - 09:22
  • - تعداد بازدید: 499
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
جذب دستیار پژوهشی

فراخوان مرکز تحقیقاتی برای جذب نیروی طرحی

مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فراخوان جذب نیروی طرحی "پزشک عمومی" و "دندانپزشک عمومی" را اعلام می نماید.

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابتدای بهمن ماه ۱۳۹۳ از کلیه مراکز مصوب تحقیقاتی خواست تا در صورت نیاز به خدمات نیروهای طرحی مراتب را اعلام کنند تا به اطلاع متقاضیان رسانده شود. در این راستا مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فراخوان جذب نیروی طرحی "پزشک عمومی" و "دندانپزشک عمومی" را اعلام می نماید.


با عنایت به مصوبه شورای معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و توافق بعمل آمده با معاون محترم علمی ریاست جمهوری، سالیانه 100 نفر پزشک (خانم مجرد- متأهل حداکثر 30 نفر)، دندانپزشک ( خانم - آقا)، داروساز (خانم - آقا) عمومی به شرط داشتن معدل 17 و حداقل یک مقاله نمایه شده در ISI یا  Medline به عنوان نویسنده اول می‌توانند خدمات طرح نیروی انسانی خود را در مراکز تحقیقاتی مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی نمایند و معاونت علمی ریاست جمهوری حقوق ماهیانه معادل یک مربی را پرداخت می‌نماید.


بديهي است اين سهميه ساليانه 110 نفر براي كل كشور است و به صورت رقابتي بر اساس سطح علمي CV فرد متقاضي و عملكرد پژوهشي مركز تحقيقات مربوطه توزيع خواهد شد. قابل ذكر است امكان انتخاب سه مركز تحقيقاتي برحسب اولويت در فرم ثبت‌نام متقاضيان فراهم شده است."  


برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به سامانه ثبت نام واجدین شرایط به سایت http://rap.hbi.ir مراجعه فرمایید.

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 12125
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: