• 1401/07/25 - 10:17
  • - تعداد بازدید: 212
  • - تعداد بازدیدکننده: 6
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به همت گروه آموزشی سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می شود:

سمینار "سندرم های سالمندی با تاکید بر پیشگیری، درمان و توانبخشی"، پس فردا برگزار می شود

سمینار "سندرم های سالمندی با تاکید بر پیشگیری، درمان و توانبخشی"، پس فردا (سه شنبه – 26 مهرماه جاری ) به همت گروه آموزشی سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با همکاری مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه، در سالن اجتماعات بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار می شود.


     به گزارش وبدای دانشگاه به نقل از گروه آموزشی سالمندی دانشگاه، این سمینار یک روزه توسط 10 تن از اعضای هیات علمی گروه آموزشی و مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از ساعت 9 الی 12  برگزار خواهد شد.



    « تغییرات شناختی در سالمندان، سقوط در سالمندان و پیشگیری از آن، سازگاری با دوران سالمندی، نقش مراقبین خانوادگی در مدیریت سندرم های سالمندی، سندرم آسیب پذیری، مشکلات دارو درمانی در سالمندان، زخم بستر و پیشگیری از آن، ایمنی در سالمندان، سندرم آشیانه خالی، سالمند آزاری »، مباحث پیش بینی شده برای این سمینار است که توسط اساتید بنام حوزه سالمندی کشور، به شرکت کنندگان ارائه می شود.


    این گزارش همچنین حاکیست که این سمینار برای گروه های پرستاری، فیزیوتراپی، کاردرمانی و بهداشت، دارای امتیاز بازآموزی است که می توانند از ساعت 17 امروز 24 مهرماه جاری، نسبت به ثبت نام در سامانه آموزش مداوم وزارت بهداشت اقدام کنند.


انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 24082
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: