• 1399/12/11 - 08:35
  • - تعداد بازدید: 443
  • - تعداد بازدیدکننده: 5
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی:

سلسله نشست های معرفی گرنت سایت های کشور آلمان و دیگر کشورهای اروپایی آغاز شد/ نشست بعدی، دوشنبه هفته آینده

محقق پسا دکتری مشترک دانشگاه لایپزیک آلمان و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، روز شنبه در نشستی که بصورت مجازی با حضور رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، مدیر پژوهش و جمعی از اعضای هیات علمی و مدیران گروه های آموزشی برگزار شد، با ارائه شرایط دریافت گرنت سازمان آلمانی علمی و پژوهشی DAAD ، معرفی گرنت سایت های کشور آلمان و دیگر کشورهای اروپایی را آغاز کرد.


    به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر ژولیت رودینی برای معرفی گرنت سایت های کشور آلمان و دیگر کشورهای اروپایی، از ارائه شرایط دریافت گرنت از سازمان DAAD ، آغاز کرد و شرایط اعطای گرنت از سوی این سازمان و دریافت کنندگان آن را تشریح کرد.



   وی با اشاره به اعلام اعطای گرنتی از این سازمان علمی و پژوهشی، اظهار داشت: هم اکنون مهلت ارسال درخواست و مدارک برای دریافت این گرنت وجود دارد و این فرصت برای اعضای هیات علمی و گروه های آموزشی فراهم است تا با دریافت آن، فعالیت مشترکی بین دپارتمان های مختلف را شکل بدهند.



   دکتر رودینی تصریح کرد که اعطای گرنت از سوی این سازمان با هدف نشر دانش از طریق برگزاری دوره های کوتاه مدت، سمینارها و کنفرانس ها در آلمان، انجام می شود تا محققان و دانشجویان از دیگر کشورها به همراه اساتید خود، در این سمینارها و کنفرانس های علمی شرکت کنند.



   وی افزود: هدف دوم از اعطای گرنت از سوی این سازمان آلمانی، دید اقتصادی و فرهنگی این سازمان است که برای معرفی و نشر ویژگی های اقتصادی و فرهنگی کشور آلمان، نسبت به پشتیبانی از فعالیت های علمی و پژوهشی اقدام می کند.



   این محقق ایرانی و فارغ التحصیل دانشگاه لایپزیک آلمان، تاکید کرد: 15 دانشجوی ارشد و دکتری که ترم دوم به بالا باشند،  با همراهی یک استاد می توانند برای دریافت گرنت موجود مربوط به سازمان DAAD  درخواست بدهند و به کسانی این گرنت تعلق می گیرد که پروژه هدفمند، و برنامه ای برای آینده و تبادل علمی بین ایران و آلمان داشته باشند.


   وی، ارائه جزئیات بیشتر از شرایط دریافت این گرنت و دیگر گرنت های سازمان ها و مراکز علمی کشور آلمان را به نشست بعدی ( بعد ازظهر روز دوشنبه هفته آینده ) موکول کرد.


******


   دکتر حمیدرضا خانکه رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که به عنوان یکی از اساتید دانشگاه لایپزیک آلمان نیز فعالیت می کند، طی سخنان کوتاهی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زینب (س)، از دکتر رودینی خواست تا یک بار در هر ماه ، با برگزاری کارگاه آموزشی، به اعضای هیات علمی، دانشجویان ارشد و دکتری برای چگونگی استفاده از منابع مالی در داخل و خارج از کشور، مشاوره بدهد.


   وی همچنین برای نشست بعدی ( از ساعت 13 تا 15 روز دوشنبه هفته آینده ) از سلسله نشست های " معرفی گرنت سایت های کشور آلمان و دیگر کشورهای اروپایی "، اطلاع رسانی وسیعی را خواست، تا همه اعضای هیات علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از برگزاری این نشست ها بهره ببرند.


   گفتنی است؛ دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با 23 گروه آموزشی و هشت مرکز تحقیقات تحت نظارت وزارت بهداشت، علاوه بر تعلیم و تربیت نیروی متخصص در رشته های تخصصی سه حوزه سلامت (توانبخشی، سلامت اجتماعی و سلامت روانی)، از طریق مراکز درمانی تابعه، نسبت به ارائه خدمات مربوط به این سه حیطه فعالیت دانشگاه اقدام می کند.


 



انتهای پیام /


تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور



 


 


 


 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 18563
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: