• 1398/03/19 - 12:23
  • - تعداد بازدید: 437
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی ؛

روند عملیات اجرایی ساخت مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، سرعت گرفت

رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اعلام کرد: روند عملیات اجرایی ساخت مرکز رشد فناوری دانشگاه، با حمایت مالی وزارت بهداشت و پیگیری مسئولان دانشگاه، سرعت گرفت.



      به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، مهندس " رضا وهاب کاشانی " افزود: این ساختمان در دو طبقه در حال ساخت است که یک طبقه آن برای استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور وابسته به مرکز رشد دانشگاه و یک طبقه به آزمایشگاه مرجع  اختصاص دارد.


    وی اظهارداشت: در سال گذشته با توجه به ضرورت مقاوم سازی و تصویب هیات رئیسه دانشگاه برای استفاده از نظرات کارشناسی شرکت های مشاور و بررسی بیشتر در این زمینه، در نهایت پس از یک وقفه کوتاه، روند عملیات ساخت این مجموعه فناوری، از نیمه اردیبهشت ماه امسال از سرگرفته شد.


    مهندس وهاب کاشانی با تاکید بر اینکه مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی یقینا می تواند یکی از مراکز مهم در خصوص کمک به شرکتهای فعال در حوزه توانبخشی در کشورمان باشد، افزود:  استقرار دفاتر این مدیریت (دفتر ارتباط با صنعت وجامعه دانشگاه، دفتر تدوین استاندارد، دفتر مالکیت فکری، دفتر ارزیابی تجهیزات پزشکی وتوانبخشی، دفتر فناوری دانشجویی و...) به گونه ای خواهد بود که هر شرکت با توجه به محصولی که ارائه می دهد بتواند در همین مجموعه خدمات استاندارد را دریافت نماید.


   وی افزود: آزمایشگاه مرجع این مجموعه نیز که درحال راه اندازی است، می تواند در آینده ای نه چندان دور به عنوان یکی از شاخصهای حوزه توانبخشی  در وزارت بهداشت  و مرجع قوی در بخش استاندارد سازی محصولات توانبخشی در اداره کل استاندارد شناخته شود.


   رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی در پایان این گفت وگو ابراز امیدواری کرد، با توجه به حمایت ریاست دانشگاه و پیگیریهای معاونان توسعه و تحقیقات دانشگاه، عملیات ساخت مرکز رشد هرچه سریعتر به پایان رسیده و شاهد استقرار شرکتهای وابسته به مرکز رشد فناوری، در دانشگاه باشیم.


    لازم به ذکر است، بخش فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با توسعه مرکز رشد فناوری و از طریق شرکت های دانش بنیان و فناور زیرمجموعه خود، هدف طراحی و تولید تجهیزات پزشکی، توانبخشی و اندام مصنوعی در کشور را پیگیری می کند.


    دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تحت نظارت وزارت بهداشت، با ۲۲ گروه آموزشی و هشت مرکز تحقیقات، ضمن تعلیم و تربیت نیروی متخصص در سه حوزه سلامت (توانبخشی، سلامت روانی و سلامت اجتماعی)، در طراحی و اجرای پروژه های ملی و منطقه ای مشارکت دارد.
انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: حلاج – نعیمی پور


  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 14534
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: