• 1400/09/24 - 09:31
  • - تعداد بازدید: 192
  • - تعداد بازدیدکننده: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در هفتمین جلسه شورای مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مطرح شد:

دو روش برای ارائه درخواست های حمایت از طرح های فناورانه به مرکز رشد دانشگاه، اعلام شد

اعضای شورای مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در هفتمین نشست این شورا، دو روش برای ارائه درخواست های حمایت از طرح های فناورانه به مرکز رشد دانشگاه را اعلام کردند.


    به گزارش وبدای دانشگاه به نقل از معاونت تحقیقات، اعضای شورا در این جلسه، مصوب کردند که جهت تسهیل و تسریع فرایند رسیدگی به درخواست های حمایت از طرح ها، افراد متقاضی درخواست های خود را به دو روش " از طریق سامانه پژوهان " و یا با پست الکترونیکی m1400081@uswr.ac.ir   " نسبت به ارسال درخواست های مربوطه اقدام کنند.



    همچنین، اعضای شورا در این نشست، با توجه به دستور جلسه، در خصوص چهار ایده فناورانه دریافتی به تبادل نظر و بررسی پرداختند و از بین ایده های رسیده، حمایت از دو طرح در زمینه توانبخشی را مورد موافقت قرار دادند. ضمن آنکه براساس درخواست شرکت " ویرا طب سعادت گیتی "، با تبدیل این شرکت به هسته فناور توانبخشی موافقت کردند.


    محمد حاجی باقر مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در حاشیه این نشست، به خبرنگار وبدای دانشگاه گفت: مرکز رشد دانشگاه، آمادگی دریافت ایده های اساتید، دانشجویان و کارکنان گرامی « در حوزه توانبخشی و پزشکی » را دارد و در این مسیر و در صورت نیاز، قادر به ارایه مشاوره های لازم جهت تبدیل ایده به محصول قابل تولید می باشد.


    وی در مورد فرایند ارایه ایده به مرکز رشد توضیح داد که متقاضی ضمن تماس با مرکز رشد دانشگاه، کاربرگ ایده صفر را دریافت کرده و پس از تکمیل آن، به دو روش اعلام شده، اطلاعات مربوطه را ارسال می کند.


   بگفته حاجی باقر، شورای مر کز رشد، در ادامه این فرایند، درخواست متقاضی را مورد داوری قرار می دهد و در صورت تصویب شورا، متقاضی می تواند در قالب هسته فناور، فعالیت خود را آغاز کند.


   مدیر مرکز رشد فناوری افزود: دوره حضور به عنوان هسته فناور، شش ماه است که تا سه ماه بعد از آن، قابل تمدید می باشد و پس از طی این دوره، فناور فعالیت خود را در قالب شرکت، توسعه داده و نسبت به تولید محصول اقدام می کند.


انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 21294
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: