• 1403/03/05 - 12:44
  • - تعداد بازدید: 16
  • - تعداد بازدیدکننده: 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بر اساس ابلاغ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مامور انجام مطالعات در حوزه سلامت در حوادث و بلایا شد

بر اساس ابلاغ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی "مامور انجام مطالعات در حوزه سلامت در حوادث و بلایا" معرفی شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر اساس  نامه شماره  933/700/د  مورخ 29 اردیبهشت 1403 به دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ماموریت جدیدی اعطا کرد.

در متن نامه دکتر پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آمده است: با عنایت به فعالیت‌های تحقیقاتی موثر مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا وابسته به دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و گستردگی دامنه فعالیت‌ها و بروندادهای ارزشمند علمی آن مرکز از جمله تدوین سند جامع مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت، و نیز اعلام آمادگی آن دانشگاه، بدینوسیله ماموریت انجام مطالعات در حوزه سلامت در حوادث و بلایا به آن دانشگاه واگذار می‌گردد. امید است با بهره‌گیری از ظرفیت تحقیقاتی پژوهشگران برجسته و مراکز تحقیقاتی مرتبط در سطح کشور، در تحقق اهداف عالی این ماموریت در خدمتگذاری به میهن و نظام مقدس اسلامی موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 30808
رضا پیرهادی
خبرنگار

رضا پیرهادی

عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: