• 1401/05/11 - 15:34
  • - تعداد بازدید: 290
  • - تعداد بازدیدکننده: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، میزبان هیات بورد تخصصی پرستاری کشور بود

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (یکشنبه) میزبان هیات بورد تخصصی پرستاری کشور بود و نشست این هیات بصورت حضوری و مجازی در این دانشگاه برگزار شد.



   دکتر مسعود فلاحی خشکناب عضو هیات بورد تخصصی پرستاری کشور، مدیر گروه پرستاری و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی پس از این نشست، درباره چگونگی تشکیل جلسه هیات در این دانشگاه و موضوعات مورد تبادل نظر، به خبرنگار وبدای این دانشگاه گفت: هیات بورد تخصصی پرستاری جدیدا محل جلسات خود را بجای وزارت بهداشت، در دانشگاه های زیرمجموعه تعیین می کند و برای برگزاری جلسه امروز نیز دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی انتخاب شده بود که با خیرمقدم دکتر حمیدرضا خانکه رئیس این دانشگاه ، آغاز به کار کرد.



    وی درباره مهمترین مباحث  این جلسه، اظهار داشت: گزارش بازدیدها و اعتباربخشی دانشگاه ها بلحاظ تربیت نیروی تخصصی پرستاری، مطرح  و تصمیم گیری برای هر یک از دانشگاه ها انجام شد.


    این عضو هیات بورد تخصصی پرستاری کشور افزود: درخواست برخی از دانشگاه های علوم پزشکی در شهرستان ها برای دریافت مجوز راه اندازی تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) رشته پرستاری مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری شد. ضمن آنکه اعضای هیات بورد تخصصی پرستاری درباره چگونگی توسعه رشته پرستاری در دیگر دانشگاه ها نیز تبادل نظر کردند.


   بگفته دکتر فلاحی، چگونگی برگزاری مصاحبه آزمون PhD پرستاری و نحوه مدیریت آن، از دیگر موضوعات مورد تبادل نظر اعضای هیات بورد پرستاری در نشست امروز بود که مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.


انتهای پیام/




تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 23360
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: