• 1401/10/17 - 07:57
  • - تعداد بازدید: 215
  • - تعداد بازدیدکننده: 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست هم انديشی اعضای هیات علمی دانشگاه:

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با رصد اجتماعی مسائل، می تواند به تبیین آنها کمک کند

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین‌ (ع)، امروز (سه شنبه) در نشست هم انديشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، گفت: این دانشگاه با پتانسیل استادان، دانشجویان و محققان حوزه اجتماعی و رصد مسائل اجتماعی، می تواند در این عرصه نقش آفرینی کند.



   به گزارش وبدای دانشگاه، دکتر سید محسن خادمی در این نشست که تحت عنوان " نزاع تمدنی یا جنگ خیابانی " و به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد، پرداختن و حل مسائل اجتماعی را یکی از ماموریت های این دانشگاه دانست و افزود: این دانشگاه با رصد اجتماعی و تبیین صحیح مسایل می تواند در این عرصه، تاثیرگذار باشد.


   دکتر خادمی در این نشست که همزمان با رحلت عالم مجاهد آیت ا... مصباح یزدی و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در مقطعی از زمان محقق شد که از حیث موقعیت ژئوپلتیک در دنیا اهمیت خاص داشت و در آن مقطع زمانی، غرب برای تسلط بر منابع خاورمیانه، برنامه‌ریزی‌های بی شماری کرده بود، اما با انقلاب اسلامی این برنامه ریزی ها با شکست مواجه شد .


    وی در ادامه افزود: « جنگ تحمیلی، همگرا کردن قدرت های منطقه در جهان در مواجهه با انقلاب اسلامی، تحریم اقتصاد ایران، تهاجم فرهنگی، اجتماعی و ...، تزلزل خانواده و توسعه بی دینی بین جوانان » برخی از مصادیق این برنامه ریزی هاست که البته با تمام برنامه ریزی های انجام شده، برونداد راهیان نور و اربعین مصادیقی از عدم موفقیت دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.


    دکتر خادمی ادامه داد: خوشبختانه انقلاب اسلامی با وجود تهدیدهای گوناگون، نه تنها تضعیف نشده، بلکه جمهوری اسلامی همچنان روند صعودی خود را خواهد داشت و امیدواریم با تبیین صحیح جریانات اجتماعی از سوی استادان، شاهد هدایت جریان فکری دانشجویان باشیم.


انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: گلرخ


 






  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 25061
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: