• 1398/01/24 - 13:31
  • - تعداد بازدید: 506
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری - اطلاع رسانی روابط عمومی:

جهش ۱۱ رتبه ای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بلحاظ فعالیت های فناورانه

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بلحاظ فعالیت های فناورانه در طول سال ۹۷، ۱۱ رتبه ارتقاء یافت.


     به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بنقل از دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه، این ارزیابی براساس ۱۸ شاخص موردنظر در سامانه نظارت و ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است.



    بنابر این گزارش، علاوه بر مشخصات و فعالیت های شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور وابسته به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دیگر فعالیت های دانشگاه در این بخش، اعم از " پروژه های فناوری، اختراعات داوری شده از سوی دانشگاه، محصولات شرکت ها، شرکت در نمایشگاه های تخصصی و اعتبارات جذب شده، شرکت در جشنواره های فناوری، تسهیلات اعطایی برحسب اعتبارات جذب شده، قراردادهای فروش محصولات و یا خدمات، " در ارزشیابی انجام شده مورد توجه  قرار گرفت.



    دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه در این گزارش تاکید کرده است که با توجه به فعالیت های برنامه ریزی شده برای سال جدید (۹۸)، پیش بینی می شود که این جهش در سالجاری بیشتر شود.


   گفتنی است، مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با ۳ شرکت دانش بنیان و ۸ شرکت فناور در زیرمجموعه خود، حمایت از طراحی و تولید تجهیزات پزشکی، توانبخشی و اندام مصنوعی در کشور را بعهده  دارد.


     دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، تحت نظارت وزارت بهداشت، با ۲۲ گروه آموزشی و هشت مرکز تحقیقات، ضمن تعلیم و تربیت بیش از یک هزار و ۸۰۰ نیروی متخصص در سه حوزه سلامت (توانبخشی، سلامت روانی و سلامت اجتماعی)، در طراحی و اجرای پروژه های ملی و منطقه ای نیز مشارکت می کند.



 


 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 14055
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: