• 1397/02/24 - 15:02
  • - تعداد بازدید: 1029
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
بازذید نمایشگاه

بازدید معاون تحقیقات و فناوری و مدیر اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه از نمایشگاه کتاب

معاون تحقیقات و فناوری و مدیر اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه از نمایشگاه کتاب و غرفه انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دیدن کردند.

معاون تحقیقات و فناوری و مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه از نمایشگاه کتاب و غرفه انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دیدن کردند. در این بازدید معاون تحقیقات و فناوری و مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه از نمایشگاه کتاب مقرر شد برنامه مدون برای پخش کتب دانشگاه در مراکز و اماکن مربوط به کم توانان تدوین شود.


به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، در این بازدید، دکتر "امیرمسعود عرب" و دکتر "گیتا موللی" ، با حضور دکتر "سازمند" رئیس انتشارات "دانژه" بعنوان پشتیبان بخش فروش انتشارات دانشگاه که در برپایی غرفه دانشگاه علوم بهزیستی در نمایشگاه کتاب نیز نقش داشته، برنامه جدید انتشارات برای پخش کتب دانشگاه با هدف ارتقای دسترسی جامعه هدف به کتب و محصولات علمی و کاربردی دانشگاه را در برنامه های مشترک قرار دادند.


براساس برنامه اولیه، پخش گسترده کتاب های دانشگاه در مراکز توانبخشی وابسته به سازمان بهزیستی، کتابخانه های مدارس استثنایی کشور و انجمن ها و تشکل های مربوط به جامعه هدف و کم توانان ذهنی و جسمی، انجام خواهد شد.


همچنین، با توجه به جایگاه انتشارات دانژه در چاپ و انتشار کتب توانبخشی و مسئولیت این انتشارات توسط دکتر سازمند که از اساتید بنام رشته کاردرمانی می باشد، مسایل مربوط به فروش کتاب های دانشگاه ، تغییر روش ها و نگرش نسبت به این بخش ، با هدف "راه یابی محصولات علمی و کاربردی به درون جامعه و بویژه درون خانواده های دارای عضو کم توان یا میان اقشار آسیب پذیر جامعه"، مورد بررسی قرار گرفت.


لازم به ذکر است، معاون تحقیقات و مدیر انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی ضمن بازدید از غرفه دانشگاه در نمایشگاه کتاب امسال تهران که شامل صد عنوان از جدیدترین کتب و انتشارات دانشگاه بود، از تمامی غرفه های دانشگاه های مستقر در نمایشگاه مانند دانشگاه های ایران، تهران و خوارزمی نیز دیدن کردند.


بگفته کارشناسان مستقر در غرفه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، خوشبختانه بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب امسال، استقبال خوبی از کتب دانشگاه کردند، بویژه برخی از کتب مانند تازه ترین نسخه پژوهشی چاپ شده از "مصاحبه ساختاریافته بالینی برای ارزیابی اختلال های DSM-5" تدوین و ترجمه دکتر "پروانه محمدخانی" که کتاب مرجع برای تشخیص اختلالات روانی است، مجموعه آزمون های تخصصی ، مجموعه کتب "مداخله زودهنگام برای کودک کم شنوا"، "مداخله زودهنگام در زبان و گفتار"، کتاب "کودک دیرآموز من" و کتب مربوط به کاردرمانی نوشته  استاد "بهنیا"، مورد توجه بیشتر بازدیدکنندگان قرار گرفتند.


گفتنی است که برغم وجود مشکلات مالی در سال گذشته برای چاپ کتب دانشگاه و حتی تجدید چاپ برخی از آنها، خوشبختانه با حمایت ریاست و معاون پژوهشی دانشگاه و با همت و تلاش کارشناسان دو مجموعه، جدیدترین نسخ کتاب های دانشگاه قبل از آغاز سال جاری به چاپ رسید و برای شرکت در نمایشگاه کتاب امسال آماده شدند.


بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب از انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب تهران (از ۱۱ الی ۲۲ اردیبهشت ماه) در غرفه شماره ۱۷۵ سالن ناشران دانشگاهی این نمایشگاه ، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.


دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی کشور و تحت نظارت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در زمینه سه حوزه سلامت ( توانبخشی ، سلامت روان و سلامت اجتماعی ) به تربیت نیروی متخصص و ارائه خدمات تخصصی به بیماران و نیازمندان می پردازد.


 


برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 11829
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: