• 1397/05/27 - 08:04
  • - تعداد بازدید: 760
  • - تعداد بازدیدکننده: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اخبار فناوری سلامت

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه های "علوم بهزیستی و توانبخشی" و "صنعتی شریف " جهت توسعه فناوری توانبخشی

دو دانشگاه "علوم بهزیستی و توانبخشی" و " صنعتی شریف " با انعقاد تفاهم نامه همکاری ، برنامه های پژوهشی و فناوری در حوزه توانبخشی و شاخه های مربوط را توسعه می دهند.

    دو دانشگاه "علوم بهزیستی و توانبخشی" و "صنعتی شریف" با انعقاد تفاهم نامه همکاری، برنامه های پژوهشی و فناوری در حوزه توانبخشی و شاخه های مربوط را توسعه می دهند.


    دکتر "امیرسالار جعفرپیشه" مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی  با اعلام این خبر به خبرنگار وبدای دانشگاه، گفت: "فعاليتهاي فناوری مشترك شامل توسعه فناوری، توسعه محصول و تجاری سازی فناوری، مبادله مطالب آموزشي و ساير اطلاعات، برنامه هاي آموزشي تخصصي كوتاه مدت، برگزاری رویدادهای توسعه فناوری، تاسیس آزمایشگاه یا مرکز توسعه فناوری مشترک" از جمله مفاد ذکر شده در این تفاهم نامه است.


    وی افزود: این تفاهم نامه میان مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مرکز تحقیقات فناوری های توانبخشی عصبی هوشمند جواد موفقیان دانشگاه صنعتی شریف  به امضا  رسید.


    دکتر جعفرپیشه تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه، علاوه بر حضور اعضای هیات علمی طرفین در دانشگاه همکار و یا مراکز وابسته به آن، برنامه های پژوهشی و توسعه فناوری مشترک با حمایت و مشارکت طرفین، طراحی و در اسرع وقت به اجرا گذاشته می شود.


    بگفته وی، دستاوردهای مادی و معنوی حاصل از فعالیت های مشترک مندرج در این تفاهم نامه که پنج سال اعتبار دارد، به صورت مشترک توسط هر دو دانشگاه و در قالب آئین نامه هر فعالیت، مدیریت خواهد شد.


    مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: براساس تفاهم نامه منعقده با دانشگاه صنعتی شریف،  استفاده از وابستگی علمی مشترک برای اعضای هیات علمی شرکت کننده در برنامه های مصوب، طبق قوانین داخلی هر دانشگاه امکانپذیر است.

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 12410
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: