• 1398/11/27 - 13:00
  • - تعداد بازدید: 441
  • - تعداد بازدیدکننده: 5
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی؛

استارت آپ تریگر " به توان ۲ فناوری "، روز دوشنبه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود

استارت آپ تریگر " به توان ۲ فناوری "، بعداز ظهر روز دوشنبه (۲۸ بهمن ماه جاری) به همت دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و با حضور دانشجویان ایده پرداز و فناور و همچنین جمعی از سرمایه گذاران، در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود.


      دکتر " امیرسالار جعفرپیشه " مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی درباره این رویداد علمی، به خبرنگار وبدای دانشگاه گفت: با توجه به تجربه موفق در برگزاری نخستین استارت اپ تریگر " به توان فناوری"  در بهمن ماه سال گذشته (1397) ، دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه تصمیم گرفت تا برای دومین بار، رویداد "به توان 2 فناوری " را با اندکی تفاوت به صورت reverse pitch برگزار کند.



    وی توضیح داد: دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در شش ماه گذشته، بازدید هایی از  مراکز مختلف درمانی و توانبخشی و مراکز و خانه های نگهداری سالمندان و کودکان استثنایی داشتند و  طی گفت وگوهایی با توانخواهان در این مراکز، اولویت های اصلی نیازهای مددجویان را شناسایی کردند.


    دکتر جعفرپیشه افزود: شرکت کنندگان در دومین استارت اپ تریگر که اولین روز آن، 28 بهمن ماه برگزار می شود، بر حسب نیاز سنجی های صورت گرفته از مددجویان و توانخواهان، تیم ها تشکیل می شوند و بر حسب تخصص مورد نیاز، تیم منتورها شکل می گیرد تا پس از دو ماه همکاری، در فروردین ماه سال 99، به تیم های برنده جوایز ارزنده اهداء شود.


    وی با اشاره به اینکه شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است، گفت: تیم ها می توانند شامل دو تا پنج شرکت کننده باشند و ثبت نام برای تمام افراد تیم، الزامی است.


    مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: تیم های متشکل از رشته های مختلف شانس بیشتری برای موفقیت در این رقابت را دارند، ضمن آنکه حداقل یکی از اعضای تیم باید از دانشجویان، کارمندان و یا اعضای هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی باشد.


    دکتر جعفرپیشه همچنین تاکید کرد که هر یک از تیم های شرکت کننده زیر نظر یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه به کار خود ادامه خواهند داد و می توانند برحسب نیاز و تقاضا، از مشاوره اعضای هیات علمی بخش خصوصی همکار در این رقابت علمی، استفاده نمایند.


    وی در پایان تصریح کرد که پرداختن به اولویت های اعلامی دانشگاه و شرکت سرمایه گذاری شناسا، امتیاز بیشتری خواهد داشت.


    گفتنی است، این رویداد علمی از ساعت 13 الی 16 روز دوشنبه 28 بهمن ماه جاری در سالن اجتماعات شهید احمدی روشن دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود و علاوه بر تشکیل تیم های ایده پرداز و فناور از شرکت کنندگان، مباحثی تحت عنوان " چگونه یک کسب و کار نوپا را آغاز کنیم "، " فرصت های کسب و کار در توانبخشی " و " اولویت های سرمایه گذاری شرکت شناسا " ، به شرکت کنندگان ارائه می شود.


انتهای پیام/


تنظیم خبر: نعیمی پور



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 16208
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: