• 1400/02/21 - 18:32
  • - تعداد بازدید: 333
  • - تعداد بازدیدکننده: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد:

« فلوچارت راهنمای چاپ کتاب » از طریق سامانه پژوهان، تهیه و ابلاغ شد

مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: « فلوچارت راهنمای چاپ کتاب » ازطریق سامانه پژوهان تهیه، و جهت اطلاع اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ابلاغ شد.

 



   دکتر کیانوش عبدی با اعلام این خبر به خبرنگار وبدای دانشگاه، گفت: مزاياي فرايند جديد، ايجاد وحدت رويه در تكميل پرونده پژوهشي اعضاي محترم هيات علمي، مشاهده و پيگيري فرايند توسط درخواست دهنده و دريافت گواهي داوري الكترونيكي جهت داوران محترم وگزارش گيري دقيق است و علاوه بر اين، كمك به ارتقای كارنامه پژوهشي اعضاي محترم هيات علمي به صورت تجميع شده در سامانه علم سنجي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نیز مي باشد.



   وی افزود: براساس این فرایند، اعضای هیات علمی برای چاپ کتاب، پس از ورود به سامانه پژوهان، از این فلوچارت استفاده کرده و مرحله به مرحله، اقدامات لازم را تا کسب نظر داوری و مراحل آخر برای چاپ کتاب، انجام می دهند.



   مدیر اطلاع رسانی پزشکی با اشاره به اینکه فرایند مربوطه با تلاش و پیگیری مجدانه خانم ها دکترعلیمحمدی (مدیر سامانه پژوهان) و تاجیک (کارشناس مسئول انتشارات) طراحی و تهیه شده است، متذکر شد: از این تاریخ به بعد، ثبت کتاب جهت روند داوری و چاپ ، فقط از طریق سامانه مذکور امکانپذیر است.



   گفتنی است؛ این فلوچارت شامل مراحل « دریافت و بررسی درخواست ومدارک چاپ کتاب، بررسی علمی کتاب، بررسی درخواست در شورای نشر، بررسی درخواست مستندات و درخواست نشر، دریافت نظر مولف، ارسال به طراح جلد، اخذ کد شابک، ارسال به فهرست نویسی، ارسال جهت اخذ مجوز نشر و چاپ کتاب » می باشد.


    برای مشاهده « فلوچارت راهنمای فرایند چاپ کتاب از سامانه پژوهان » می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:


لینک


 


 


انتهای پیام/


تهیه و تنظیم خبر: بنی احمدی - نعیمی پور



 


 


 


 

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 19159
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: